.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین اخبار از اوضاع تهران در سالگرد انتخابات؛

در حالی که گروه های متقاضی درخواست راهپیمایی برای روز 22 خرداد در بیانیه ای اعلام داشته بودند که طرفداران آنها از آمدن به خیابان و برگزاری راهپیمایی خودداری کنند، امروز در برخی از دانشگاه ها و خیابان های تهران تجمعات پراکنده ای صورت گرفت.

به گزارش "تابناک"، گزارش های رسیده حاکی از تجمعات و راهپیمایی دانشجویان در دانشگاه های تهران، صنعتی شریف و علم و صنعت است. این تجمعات در درون دانشگاه ها بوده و برخوردهایی نیاز میان گروه های دانشجویی مختلف اتفاق افتاده است. همچنین گفته می شود تجمعاتی نیز اطراف این دانشگاه ها رخ داده است.

عده کمی قصد اغتشاش در دانشگاه تهران را داشتند که با کنترل اوضاع توسط دانشجویان، از محل پراکنده شدند و دانشجويان شعارهاي "الله اكبر"، "استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي"، "مرگ بر آمريكا" و "مرگ بر اسرائيل" سر دادند.

گزارش های دیگری حاکی است که بر خلاف جو رسانه ای که شبکه های تلویزیونی و اینترنتی معاند در خصوص درگیری های شدید راه انداخته اند، تجمعات پراکنده ای در اطراف میدان انقلاب رخ داده و همچنین تجمعاتی در خیابان های وصال، امیرآباد، آزادی، اطراف پل حافظ، میدان فردوسی، خیابان طالقانی و میدان آرژانتین وجود داشته که با کنترل نیروهای انتظامی خوشبختانه تاکنون درگیری خاصی گزارش نشده ولی عبور و مرور وسائل نقلیه در خیابان انقلاب تا حدودی با مشکل روبرو بوده است.

شاهدان عینی می گویند که حضور نیروهای انتظامی در میادین اصلی پررنگ بوده و این حضور بدون درگیری جدی با تجمعات، باعث متفرق شدن برخی گروه های چند ده نفره سازمان یافته شده است.

گزارش دیگر حاکی است که در حوالی میدان امام حسین با وجود تبلغات گسترده اینترنتی و ماهواره ای چندین روز گذشته تجمع خاصی شکل نگرفته و در حال حاضر نیز خیابان های منتهی به میدان انقلاب دارای ترافیک نسبی بوده و پلیس در تلاش برای حفظ نظم و امنیت است.

همین گزارش می افزاید: در حالی که در خیابان جمالزاده برخی تلاش کردند با تجمع خود تحرکاتی داشته باشند اما در این نقطه از شهر هم اتفاق خاصی نیفتاده است. در میدان هفت تیر نیز درگیری یا تجمع خاصی مشاهده نشده و اوضاع آرام است.

گفتنی است در همین حال برخی اخبار تأیید نشده از بازداشت تنی چند از کسانی که قصد بر هم زدن نظم عمومی را داشته اند حکایت می کند.

به هر حال شواهد خبرنگاران "تابناک" از وضعیت آرام نقاط مرکزی پایتخت تا این ساعت حکایت دارد و الحمدلله تاکنون حادثه خاصی گزارش نشده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.318 seconds.